Gepost door: thomasvernimmen | februari 10, 2008

Nagarkot (moutainvieuw) Thomas

Na het vertrek van een medevrijwilligster Tamar ,hebben we Michiel en jeroen leren kennen zij haden al twee maand gewerkt in Shangrilla en waren nu even kort in Kathmandu om even op adem te komen na hun twee maand lange trekking. binne kort gaan ze dan naar India om daar ook weer rond ter trekken. 

Na een avondje op het dakterras vertoeven ,zijn we de volgende dag vroeg met michiel naar Nagarkot getrokken. Een paar uur op het dak van een bus zitten en nog is overstappen op een bus (weer op het dak)die ons uit de vallei bracht  en dan : De grote reuzen ! het was adembenemend. Je kan je onmoggelijk inbeelden wat wij toen zagen de bergen op hun mooist. volgens sominge nepalezen is de himalaya de woonplaats van sommige van de goden, daar geloof ik niet in maar het heeft toch godverdomme iets magisch! dan zijn we gaan slapen in een hotel genaamd @ the end of the universe.

volgende dag vroeg vertrokken om, om twee uur terug te starten aan onze shift.

Swat ik ga jullie laten ik ga met de kinderen hier een dansje in oefenen, hou je goed dat ik jullie zeker terug mag zien!

Thomas

www.endoftheuniverse.biz

www.tangatanga.com/blankenberge (das de site van jeroen en michiel veel steld het ni voor maar de staan wel fotos op )

PS:Fotos van ons komen er zeker ook , ofwel deze site of deze http://www.tangatanga.com/thomas .Maar wanneer dat kan ik nog niet voorspellen omdat we hier niets kunnen uploaden omdat het internetsignaal te zwak is.


Plaats een reactie

Categorieën