Gepost door: thomasvernimmen | maart 30, 2008

Happy Holi *Thomas*

Dit was ik helemaal vergeten te vertellen gisteren deze maand was het Holi!
Misschin u al bekend? Maar elke maand is er hier in Nepal wel een festival . Deze maand was het HOLI. wat doet men op Holi? Awel vooral met waterbalonnen gooien en met kleurstoffen.

273709-happy-holi-0.jpg

Lynn en ik moesten die dag om twee uur starten (en het home ligt 500 meter verder van ons vrijwilligersverblijf).
Op deze wandeltocht naar het Home zijn we bekogeld door wel 90 ballonen en  mensen liepen op ons af  om verf over ons te kappen. zeer tof zenne ?! (lynn en ik hadden er maar elks 12 ballonen die al veel te snel opwaren)

Ja het was fijn voor 1 keer .

Soit nogmaals ga ik verder werken aan mijn  giga grote schoolopdracht .

dikke bees den Thomas 🙂


Plaats een reactie

Categorieën